Jak dodać wersję językową do naszej oferty za pomocą sync.magico?

Część II - produkty i oferty.

Julia Marut

sync.magico

Autor Julia Marut

Zanim przejdziesz do tej części, zachęcamy do zapoznania się z częścią I. W poprzedniej części pokazaliśmy, jak przetłumaczyć elementy podstawowe oferty: Część I - elementy podstawowe

W tym wpisie przeprowadzimy Cię krok po kroku przez tłumaczenie danych produktów.

Krok 1: Logujemy się do sync.magico

Na początku zaloguj się na swoje konto w sync.magico, korzystając z danych logowania, aby wejść do panelu administracyjnego.

Krok 2: Przechodzimy do Menu > Katalog > Produkty

Po zalogowaniu się, przejdź do sekcji Produkty, a następnie wybierz produkt, który chcesz mieć w wersji językowej, i kliknij Edytuj.

Po wejściu w edycję produktu, przejdź do zakładki Oferty i kliknij Edytuj przy wybranej ofercie.

Krok 3: Uzupełniamy dane produktu w wersji językowej

1. Wybierz język, w którym chcesz, aby dodatkowo była dostępna Twoja oferta.

2. Uzupełnij następujące pola:

  • NAZWA OFERTY
  • OPIS KRÓTKI
  • OPIS

3. Przetłumacz SEO

  • SEOLINK
  • META TYTUŁ STRONY
  • SŁOWA KLUCZOWE
  • META OPIS

W taki sam sposób wprowadzaj kolejne wersje językowe swojej oferty.

Te kroki sprawią, że Twoje produkty będą dostępne w różnych wersjach językowych, co pozwoli na zwiększenie ich widoczności dla klientów z całego świata.