Jak dodać wersję językową do naszej oferty za pomocą sync.magico?

Część I - elementy podstawowe.

Julia Marut

sync.magico

Autor Julia Marut

Dodanie wersji językowej na platformie sync.magico jest procesem prostym i intuicyjnym, który pozwala na lepsze dotarcie do międzynarodowych klientów i zwiększenie zasięgu Twojego sklepu.

Aby dodać wersję językową do swojej oferty za pomocą platformy sync.magico, należy wykonać kilka prostych kroków:

Krok 1: Logujemy się do sync.magico

Pierwszym krokiem jest zalogowanie się na swoje konto w sync.magico. Użyj swoich danych logowania, aby uzyskać dostęp do panelu administracyjnego.

Krok 2: Przechodzimy do Menu > Ustawienia sprzedaży > Tłumaczenia

W sekcji Tłumaczenia znajdziesz listę języków, które zostały zsynchronizowane z Twoim sklepem podczas ich wdrażania. To tutaj będziesz mógł zarządzać tłumaczeniami dla różnych elementów swojego sklepu.

Oto, co możesz przetłumaczyć:

Cechy - tłumaczymy wartości cech, aby były dostępne w różnych językach.
Modyfikatory - możemy dodać wersje językowe modyfikatorów naszej oferty, takie jak dodatkowe opcje czy specyfikacje produktów.
Kategorie - tłumaczenie kategorii produktów, aby ułatwić użytkownikom nawigację po sklepie.
Metody dostawy - wprowadzenie opcji dostawy w różnych wersjach językowych, co pozwala na jasne i zrozumiałe przedstawienie dostępnych metod wysyłki.
Ustawienia języków - wybieramy domyślną walutę dla danego języka, w której chcemy sprzedawać nasze oferty.

Krok 3: Wprowadzamy kolejno dane, które chcemy mieć w wersji językowej

Kiedy już jesteś w sekcji Tłumaczenia, możesz przystąpić do wprowadzania danych w wybranych językach.

Po wprowadzeniu wszystkich potrzebnych tłumaczeń, upewnij się, że wszystko jest zapisane i sprawdź, czy tłumaczenia wyświetlają się poprawnie na Twojej stronie.

Zachęcamy do zapoznania się także z II częścią wpisu, w którym przeprowadzimy Cię krok po kroku przez tłumaczenie danych produktów: Część II - produkty i oferty