Integracja systemów IT dla Bosch Service
- Klient
- Bosch Service Pawlik
- Lokalizacja
- Stalowa Wola
- Produkt
- Integracje IT
- Platformy
- desktop, mobile
- Integracje
- Integracja API z systemem Integra Car
Produkty i technologie
-
Magico CMS
Silnik sklepu internetowego oparty o oprogramowanie Magico CMS.
-
Magico Sync
Aplikacja do integracji produktów i magazynów w e-commerce
Bosch Service Pawlik to firma działająca w branży motoryzacyjnej na akredytacji Bosch. Ich głównym trzonem jest regeneracja podzespołów samochodowych takich jak wtryskiwacze, filtry dpf-fap czy pompowtryskiwacze. Firma posiada świetnie działający dział marketingu i SEO, co sprawia, że ruch z różnych miast w Polsce to dominująca grupa klientów. Uzupełnieniem oferty jest sprzedaż nowych i regenerowanych części samochodowych. Kiedy rozpoczynaliśmy współpracę Bosch Service Pawlik prowadził działania e-commerce za pośrednictwem Allegro.
Podczas kilkuletniej współpracy zintegrowaliśmy kilkanaście różnych usług wspomagających sprzedaż online. Zbudowaliśmy sync.magico pracujący jako serce integracji. Stworzyliśmy kilka sklepów internetowych, zintegrowaliśmy Allegro - scaliliśmy do jednego miejsca zarządzanie produktami, ofertami i zamówieniami spływającymi z wielu różnych kanałów e-commerce.
Kilkanaście zintegrowanych usług
Cel projektu
Początkowo sprzedaż w firmie odbywała się przez Allegro za pośrednictwem kilku kont. Każde z nich obsługiwane było przez zespół osobno, do każdego osobno przygotowywano aukcje i oferty, oddzielnie też logowano się na każde aby zrealizować zamówienia. Głównym naszym zadaniem była automatyzacja procesów wystawiania produktów w wielu kanałach sprzedaży oraz przyśpieszenie obsługi zamówień.
Aby to zrealizować niezbędne było stworzenie integracji z systemem ERP używanym przez Bosch Service. Integracja z Integra Car była kluczowym punktem systemu. Pobieranie aktualnych stanów magazynowych oraz generowanie dokumentów zamówień dla sprzedanych produktów. Na przestrzeni lat stworzyliśmy nowe sklepy internetowe, które posiadają centralne zarządzanie z poziomu oprogramowania sync.magico.
Komunikacja z Integra Car
Sync.magico codziennie synchronizuje stany magazynowe z systemem Integra Cars, aktualizuje informacje o produktach i agregując zamówienia e-commerce przesyła je w formie zamówień do systemu ERP.
Integracja z hurtowniami zewnętrznymi
Sprzedaż z własnych stosów magazynowy to core działania większości firm handlowych. Jednak w przypadku kiedy danego towaru nie ma na stanie własnym, do gry wchodzi drop-shipping. System sync.magico został wyposażony w integracje z dwoma zewnętrznymi dostawcami części. Informacje o produktach i ich dostępności synchronizowane są codziennie, a liczba przetwarzanych produktów i ich konfiguracji przekracza ponad milion indeksów. System pracuje tak, aby w pierwszej kolejności sprzedaż odbywała się z własnego magazynu. Dopiero w sytuacji, kiedy towaru nie mamy u siebie - wykorzystujemy stan magazynowy dostawcy. Dzięki takiemu rozwiązaniu towary na allegro i sklepach internetowych są zawsze dostępne dla klientów i nie ma potrzeby włączania i wyłączania ofert.
DPD i inPost na pokładzie
Sync.magico posiada szereg gotowych integracji z wieloma zewnętrznymi firmami. W przypadku Bosch Service wykorzystaliśmy integracje z DPD i InPostem. Pozwala to jednym kliknięciem w panelu sync.magico nadawać paczki i generować listy przewozowe. Dane odbiorcy automatycznie pobierane są z zamówienia, a znając rozmiary paczek system automatycznie wybiera odpowiednią firmę i typ dostawy.
Zobacz inne realizacje
Wykonane z wielkim profezjonalizmem i całym sercem.