Aplikacja Magico Sync

Centrum automatyzacji i integracji Twojego biznesu online!

Image Description
Image Description
Image Description
Image Description
Image Description
Image Description
Image Description

Czym jest Magico Sync?

Sync.magico to aplikacja do integracji systemów erp, programów magazynowych oraz wielu kanałów sprzedaży. Zarządzanie biznesem e-commerce sprowadza do jednego panelu zarządzania, w którym zarówno możesz kontrolować stany magazynowe, wystawiać produkty na wybranych platofmrach sprzedażowych oraz obsługiwać złożone zamówienia. Posiada integracje z kurierami i zautomatyzowane procesy generowania listów przewozowych. Aplikacja i wszystkie dane zapisywane są na serwerach w chmurze, dzięki temu masz do nich dostęp z każdego miejsca na świecie.

Główną ideą powstania sync.magico było uproszczenie zarządzania biznesem e-commerce. Nasze oprogramowanie to mózg operacji. Integruje sklep internetowy, zewnętrzne hurtownie, synchronizuje produkty, stany magazynowe i ceny Twoich dostawców. Pozwala za pomocą kilku kliknięć wystawić aukcję na Allegro, ofertę na ebay czy Amazonie. Obsługuje tryb "multistore", czyli pozwala zarządzać z jednego miejsca wieloma sklepami opartymi o Magico CMS.

sync.magico
Image Description
Image Description
Image Description

Wspólne stany magazynowe

sync.magico może stać się Twoim głównym magazynem. Potrafi synchronizować stany magazynowe z programów firmowych oraz zewnętrznych hurtowni w modelu dropshippingowym. Jeśli chcesz, możesz też ręcznie modyfikować stany prosto w naszej aplikacji.

sync.magico
Image Description
Image Description
Image Description
Image Description
SVG

Jak wygląda wdrożenie sync.magico?

Wdrożenie aplikacji wykonuje nasz zespół IT. Proces ten zależy od specyfiki Twojego biznesu, jednak każdy projekt posiada pewne wspólne elementy.

  • 1

    Analizujemy Twoje potrzeby

    Rozmowa i opracowanie briefa to pierwszy etap każdego projektu. Wspólnie wymyślimy rozwiązania, które pomogą Ci usprawnić i zautomatyzować Twoją firmę.

  • 2

    Sprawdzamy stan obecny

    Każda firma inaczej podchodzi do organizacji pracy i sprzedaży. Aby skutecznie pomóc Ci usprawnić jej działanie musimy dowiedzieć się jak obecnie wyglądają różne procesy i jakich rozwiązań IT i programów używacie.

  • 3

    Wyceniamy wdrożenie

    Kiedy znamy zakres prac do zrealizowania przedstawiamy Ci brief projektowy i wycenę. Po Twojej akceptacji ustalamy harmonogram i zabieramy się do pracy.

  • 4

    Przygotowujemy środowisko i planujemy wdrożenie

    Nasz zespół konfiguruje i przygotowuje aplikację sync.magico dopasowaną do Twojej firmy. Jeśli to koniecznne, nasi programiści piszą dodatkowe integracje lub moduły potrzebne do obsługi Twojej firmy.

Zobacz listę integracji

Moc integracji

Magico Sync to szereg integracji automatyzujących Twoją pracę. Dzięki nim system wystawi Twoje produkty w wielu miejscach, pobierze zamówienia a Twoim pracownikom pozwoli automatycznie generować etykiety kurierskie.

Zobacz listę integracji

Jeden panel!

Logo Logo Logo

Zarządzaj Twoimi sklepami z jednego miejsca za pomocą Magico Sync. Publikuj produkty wybierając w jakich sklepach lub kanałach marketplace chcesz je wystawić.

Zapytaj o demo
sync.magico
Image Description

Elastyczny plan

dostosowany do skali Twojego biznesu

1 250 /rok

Start

Małe sklepy ze sprzedażą na Allegro

  • 1 sklep magico
  • 1 wybrany marketplace
  • integracje kurierskie
1 850 /rok

Basic

Średni biznes ecommerce

  • 2 sklepy magico
  • 3 wybrane marketplace'y
  • integracje kurierskie
  • powiadomienia sms
Image Description
2400 /rok

Premium

Kilka własnych sklepów i kanałów marketplace

  • 5 sklepów magico
  • wszystkie marketplace'y
  • integracje kurierskie
  • powiadomienia sms
  • stanowiska pakowania
  • integracje ERP

Masz pytanie?

Aplikacja wdrażana jest według indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Niestety nie jesteśmy w stanie określić kosztów wdrożenia przed opracowaniem briefa, ustaleniu zakresu pracy czy przeprowadzeniu małego audytu stanu obecnego. Nasze oprogramowanie to nie tylko sync.magico. To również programy do zarządzania pracownikami, urlopami czy prosta aplikacja do obsługi call center opartego o Androida. Wszystkie te systemy współpracują ze sobą i mają jedno główne zadanie - zwiększyć wydajność Twojego zespołu i zautomatyzować pracę w firmie. Opłaty zależą od tego, jakie aplikacje aktywujesz i w jakim planie będą działały.
sync.magico to oprogramowanie do automatyzacji, integracji i masowego zarządzania wieloma kanałami sprzedaży. Jest to aplikacja pracująca jako mózg Twojego biznesu e-commerce. Sama w sobie nie posiada interfejsu dostępnego dla Twoich klientów, nie jest zatem sklepem internetowym. Może być z nim lub nimi połączona. Dzięki sync.magico możesz zarządzać jednym lub wieloma sklepami z jednego miejsce, w jednym panelu zarządzania. Jeśli interesuje Cię stworzenie sklepu internetowego zaglądnij do naszej oferty sklepów lub zadzwoń do nas.
Oczywiście. Produkcja serwisów i sklepów internetowych to jedne z punktów naszej oferty. Jeśli interesuje Cię stworzenie nowego sklepu i połączenie go z sync.magico koniecznie skontaktuj się z nami. Poznamy jak najlepiej Twoją firmę i dobierzemy odpowiednie narzędzia i rozwiązania. Automatyzacja i usprawnianie procesów w firmie to jedno z naszych ulubionych zadań.
Nasza firma to przede wszystkim niesamowity zespół developerski. Doskonale znamy się na oprogramowaniu webowym i integracjach IT. Jeśli potrzebujesz integrację, której nie mamy na liście lub posiadasz w firmie autoskie oprogramowanie - odezwij się do nas. Z pewnością znajdziemy odpowiednie rozwiązania, które pozwolą osiądnąć Twój cel.
Tak, całe środowisko magico zostało zaprojektowane i stworzone tak, aby pozwalało na dwukierunkową integrację z różnymi zewnętrznymi systemami. Potrafimy zarówno pobierać jak i udostępniać dane przechowywane w sync.magico. Pracujemy w standardzie REST API.