Zaprojektujemy logo, księgę znaku oraz wizerunek Twojej marki

Projekt identyfikacji wizualnej firmy Refal
Nowy Butik Online Outletowo.pl - projekt logo i wizerunku firmy
What we do

Od 2014 roku zaprojektowaliśmy nowy lub odświeżony wizerunek dla blisko 100 marek

Działania wizerunkowe realizujemy kompleksowo. Możesz zlecić nam dowolne, wybrane elementy identyfikacji wizualnej. Począwszy od projektu logo, przez wizytówki, papier firmowy, identyfikację kopert, teczek, po oklejenie samochodów, witryn czy projekt charakterystycznych elementów wnętrz. Wprowadzenie nowej marki na rynek możemy wesprzeć stworzeniem strony internetowej, działaniami SEO czy marketingiem w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych.

Kreatywny team

Starannie dobieramy nasz zespół. Nasi ludzie są sekretem wspaniałej współpracy.

Twoja marka

Zapewniamy pełne zaangażowanie aby Twój brand był najlepszym z najlepszych!

Przekazanie materiałów

Po akceptacji i dopracowaniu projektu otrzymasz pliki logo w najpopularniejszych formatach. Dodatkowo w ciekawej formie.

Indywidualny design

Zawsze dopasowujemy się do realiów Twojej marki. Nasi projektanci przygotowują projekty specjalnie dla Ciebie.

Umowa i uczciwe zasady

To dla Ciebie zabezpieczenie, że wszystkie materiały, które tworzymy zostaną przekazane tak, abyś mógł używać ich legalnie!

Specjalizacja

Posiadamy duże doświadczenie w branży spożywczej, gastronomicznej, hotelowej oraz restauracyjnej. Z przyjemnością obsługujemy restauracje i hotele :)

Zainteresowała Cię nasza praca?

Chętnie porozmawiamy o wizerunku Twojej marki.

+48 726 322 202

 

Kilka koncepcji i uproszczona księga znaku

Realizując każdy projekt logo firmy przygotowujemy kilka koncepcji wizerunku firmy. Projektujemy nie tylko logo na białym tle, ale prezentujemy je we wstępnie przygotowanym otoczeniu, stylu graficznym i na przykładowych materiałach reklamowych. Każde zlecenie kończymy przygotowaniem mini księgi znaku z opisem kolorów, typografii i przykładami użycia logo w różnych wersjach kolorystycznych. 

Featured case studies

Pomagamy tworzyć wizerunek marek naszych klientów. Poznajmy ich biznes od podszewki i sprytnie dobieramy najlepsze rozwiązania.

HOW IT'S WORKING?

Trzy kroki do projektu logo Twojej firmy

  • 1

    Projekt propozycji logo

    Przedstawimy Ci kilka koncepcji wizerunku Twojej firmy

  • 2

    Dopracowanie wybranej wersji

    Przygotujemy docelową idee wizerunku i podstawowy key visual

  • 3

    Projekt księgi znaku

    Uproszczona lub rozbudowana księga identyfikacji. Ty decydujesz :)

Często zadawane pytania o projekty logo

Projekt logo oraz visual key składa się z kilku kluczowych etapów. Po pierwsze - musimy się spotkać. Na żywo lub online. Na spotkaniu zapytamy Cię o Twoją firmę lub organizację. Stan obecny, wizję i plany na przyszłość. Porozmawiamy również o pomysłach na nowy wizerunek i design logo oraz wszystkich materiałów reklamowych. Przed spotkaniem dostaniesz od nas małe "zadanie domowe", w którym poprosimy Cię o przemyślenie kilku kluczowych kwestii. Dzięki temu, nie zaskoczymy Cię naszymi pytaniami. Oczywiście we wszystkim Ci pomożemy i podpowiemy najlepsze kierunki. Kiedy już zakończymy prace koncepcyjne przygotujemy Brief projektowy i prześlemy go do Ciebie wraz z ofertą. Po Twojej akceptacji prześlemy do umowę oraz fakturkę zaliczkową, a następnie zabierzemy się do pracy.

Zwykle przygotowujemy trzy propozycje nowego logo. Każda z nich przedstawiona jest na wizualizacjach, które pomogą Ci wyobrazić sobie wykorzystanie projektu w przyszłości. Z każdym projektem zaproponujemy również pewien vusial key, tzn styl graficzny, który będzie w przyszłości wykorzystywany na papierze firmowym, wizytówkach, kopertach czy samochodach służbowych. Krótko mówiąc - wszędzie. Gdy wybierzesz najbardziej trafną propozycję, wspólnie ją dopracujemy i przygotujemy dla Ciebie księgę znaku. Jej stopień zaawansowania zależy od naszych wspólnych ustaleń i Twoich potrzeb.

Chcesz dobrze przygotować się na spotkanie w sprawie logo? Zaglądnij do naszej bazy wiedzy i przeczytaj wpis jak przygotować się do rozmowy o logo?
Nasz podstawowy zakres współpracy zawiera prace koncepcyjne, przygotowanie briefa oraz 3 propozycji graficznych logo. Dla wybranej wersji zaprojektujemy uproszczoną księgę znaku, w której znajdziesz spososby użycia logo na jasnych oraz ciemnych tłach, responsywność logo, wykorzystanie go w poziomym lub pionowym układzie oraz pełen opis kolorystyki i typografii.

Jako wisienkę na torcie dostarczymy Ci pendriva z projektem logo zapisanym w większość popularnych formatów graficznych oraz księgą znaku. Wszystko w indywidualnym etui z Twoim nadrukiem.
Pracując nad wizerunkiem firmy uwzględniamy wiele czynników, które wpływają na ostateczną jego formę. Oczywiście tym najważniejszym są Twoje preferencje i nasze wspólne uzgodnienia dotyczące wizji wizerunku. Przy projektowaniu bierzemy jednak pod uwagę jeszcze kilka innych aspektów. Jest to np wizja designu innych materiałów. Nie projektujemy jedynie logo na białym tle. W naszych propozycjach przedstawimy Ci go w pewnym otoczeniu, przykładowym stylu zaplanowanym dla Twojej firmy. Poniżej znajdziesz kilka linków z naszymi projektami logo:
Nie. Nie bierzemy udziału w bezpłatnych przetargach oraz konkursach na logo. Jesteśmy profesjonalistami, którzy cenią swój talent, pracę i czas potrzebny na zdobycie doświadczenia. Angażujemy się w realizowane projekty. Szanujemy nasze partnerskie relacje z klientami i tylko w takich bierzemy udział.
Często zdarza się, że pracujemy dla klientów z tych samach lub pokrewnych branż. Prowadzimy wiele projektów w branży HoReCa czy przemyśle meblarskim, na których dobrze się znamy. Do naszych zleceń podchodzimy bardzo indywidualnie. Respektujemy poufność powierzanych nam informacji. Nie możemy jednak zgodzić się na warunki uniemożliwiające nam działania dla konkurencyjnych firm.
Projekty identyfikacji wizualnej wyceniane są indywidualnie. Zwykle jednak projekt 3 propozycji logo, dopracowanie wybranej wersji, wstępny projekt designu i uproszczona księga znaku zamyka się w budżecie 1.800 - 2.500 zł netto. Przy realizacji wielu zadań dla klienta, np strony internetowej, sklepu internetowego czy projektowaniu dodatkowych materiałów reklamowych - wyceny przygotowujemy indywidualnie z uwzględnieniem rabatów.

Rozbudowana księga identyfikacji, która zawiera normy wykorzystania logo, zasady użycia, opis typografii, projekty przeróżnych materiałów reklamowych i wiele wiele więcej - to koszt od 6.000 zł do 10.000 zł netto.