Aplikacja Call Center na systemie Android
Zbuduj firmowe contact center oparte na standardowych telefonach komórkowych i androidzie.
Czym helpdesk.magico różni się od innych systemów call center?
Nasze oprogramowanie helpdesk.magico potrafi pobierać dane, rejestry rozmów i przekazywać aktywne połączenia ze standardowych telefonów komórkowych opartych na systemie android. Do wdrożenia systemu i usprawnienia pracy konsultantów nie potrzebuje telefonów VoIP, choć może z nimi współpracować.
Jeśli chcesz wdrożyć call center w Twojej firmie, sklepie internetowym lub po prostu chcesz usprawnić telefoniczną obsługę klienta - wystarczy, że założysz konto w aplikacji helpdesk.magico oraz pobierzesz naszą aplikację na telefon. Po uruchomieniu aplikacji wszystkie informacje o połączeniach będą przekazywane do panelu konsultanta. Usprawnisz obsługę klienta, zbudujesz historię kontaktów oraz zorganizujesz i nie pominiesz żadnych połączeń nieodebranych.
Informacje, historia i obsługa klienta w przeglądarce internetowej
Praca konsulatów odbywa się w aplikacji desktopowej dostepnej z poziomu Twojej przegląraki.
- Pełna kontrola
- Dostęp online
- Prosta integracja
Wygodny panel konsultanta
Praca konsultanta odbywa się w wygodnym panelu online o niezwykle prostym interfejsie.
- Intuicyjny panel konsultanta
- Automatyczne zapisywanie historii połączeń
- Raporty dla managera lub właściciela
Karta kontaktu z klientem
Każda operacja związana z klientem zapisywana jest w historii, która może być wyświetlona w dowolnym momencie.
- Informacje o odebranych i nieodebranych połączeniach
- Komentarze i notatki pozostawione przez zespół
- Wysłane i odebrane wiadomości SMS
- Planowanie nowych połączeń
- Możliwy podgląd koszyków zakupowych z Twoich marketplace
Najważniejsze funkcje helpdesk.magico
Alert o połączeniu
Migające powiadomienie o nowym połączeniu w panelu konsultanta
Wysyłka SMS
Wysyłanie i odbieranie SMSów poprez aplikację przeglądarkową
Pełna historia
Historia połączeń, czasu rozmów, komentarzy i smsów.
Kolejka połączeń
Automatyczna kolejka połączeń na podstawie nieodebranych telefonów.
Integracja z www
Umieszczanie w kolejce telefonów pozostawionych w sekcjach kontaktowych i call pluginach.
Integracja e-commerce
Możliwe wyświetlanie koszyków zakupowych z Twoich marketplace
Zwiększ Efektywność Swojego Call Center
-
Jednocześnie na komputerze i smartfonie!
System helpdesk.magico posiada dedykowaną aplikację mobilną na telefony z systemem Android, która zapewnia synchronizację w czasie rzeczywistym z panelem konsultanta w przeglądarce.
-
Bez dodatkowych sprzętów!
Aby korzystać z systemu helpdesk.magico nie potrzebujesz zaawansowanego sprzętu. Wystarczy pobrać naszą aplikację na telefon z Androidem.
Jesteś gotowy by odkryć helpdesk.magico?
Aplikacja mobilna helpdesk.magico jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które chcą usprawnić telefoniczną obsługę klienta. Automatycznie przesyła dane o połączeniach z telefonu do panelu w przeglądarce, umożliwiając konsultantom natychmiastowy dostęp do aktualnych informacji. Konsultant może w każdej chwili sprawdzić zapis odebranych i nieodebranych połączeń, komentarzy oraz notatek pozostawionych przez zespół dla danego kontaktu.
Poznaj helpdesk.magico
Masz pytanie?
helpdesk.magico to zaawansowane oprogramowanie do obsługi call center opartego na systemie Android, które może współpracować z innymi naszymi programami do zarządzania pracownikami, urlopami i innymi obszarami działalności firmy. Wszystkie te systemy działają razem, aby zwiększyć wydajność Twojego zespołu i zautomatyzować pracę w firmie.
Koszty zależą od aktywowanych funkcji oraz wybranego planu. Aby uzyskać dokładną wycenę, skontaktuj się z nami i wspólnie określimy wymagania Twojej firmy, co pozwoli na dostosowanie oprogramowania do Twoich potrzeb i budżetu.
Razem przeanalizujemy Twoje wymagania, przygotujemy brief i zaproponujemy rozwiązania dostosowane do Twoich oczekiwań. Chcemy, aby helpdesk.magico w pełni wspierał Twoje cele biznesowe i usprawniał obsługę klienta w Twojej firmie.