Aplikacja Call Center na systemie Android

Zbuduj firmowe contact center oparte na standardowych telefonach komórkowych i androidzie.

Czym helpdesk.magico różni się od innych systemów call center?

Nasze oprogramowanie helpdesk.magico potrafi pobierać dane, rejestry rozmów i przekazywać aktywne połączenia ze standardowych telefonów komórkowych opartych na systemie android. Do wdrożenia systemu i usprawnienia pracy konsultantów nie potrzebuje telefonów VoIP.

Jeśli chcesz wdrożyć proste call center w Twojej firmie, sklepie internetowym lub po prostu chcesz usprawnić telefoniczną obsługę klienta - wystarczy, że założysz konto w aplikacji helpdesk.magico oraz pobierzesz naszą aplikację na telefon. Po uruchomieniu aplikacji wszystkie informacje o połączeniach będą przekazywane do panelu konsultanta. Usprawnisz obsługę klienta, zbudujesz historię kontaktów oraz zorganizujesz i nie pominiesz żadnych połączeń nieodebranych.