Aplikacja Call Center na systemie Android

Zbuduj firmowe contact center oparte na standardowych telefonach komórkowych i androidzie.

Czym helpdesk.magico różni się od innych systemów call center?

Nasze oprogramowanie helpdesk.magico potrafi pobierać dane, rejestry rozmów i przekazywać aktywne połączenia ze standardowych telefonów komórkowych opartych na systemie android. Do wdrożenia systemu i usprawnienia pracy konsultantów nie potrzebuje telefonów VoIP, choć może z nimi współpracować.

Jeśli chcesz wdrożyć call center w Twojej firmie, sklepie internetowym lub po prostu chcesz usprawnić telefoniczną obsługę klienta - wystarczy, że założysz konto w aplikacji helpdesk.magico oraz pobierzesz naszą aplikację na telefon. Po uruchomieniu aplikacji wszystkie informacje o połączeniach będą przekazywane do panelu konsultanta. Usprawnisz obsługę klienta, zbudujesz historię kontaktów oraz zorganizujesz i nie pominiesz żadnych połączeń nieodebranych.

Informacje, historia i obsługa klienta w przeglądarce internetowej

Praca konsulatów odbywa się w aplikacji desktopowej dostepnej z poziomu Twojej przegląraki.

  • Pełna kontrola
  • Dostęp online
  • Prosta integracja
www.helpdesk.magico.pro
Panel konsultanta aplikacji helpdesk.magico

Wygodny panel konsultanta

Praca konsultanta odbywa się w wygodnym panelu online o niezwykle prostym interfejsie.

  • Intuicyjny panel konsultanta
  • Automatyczne zapisywanie historii połączeń
  • Raporty dla managera lub właściciela
Umów prezentację

Karta kontaktu z klientem

Każda operacja związana z klientem zapisywana jest w historii, która może być wyświetlona w dowolnym momencie.

  • Informacje o odebranych i nieodebranych połączeniach
  • Komentarze i notatki pozostawione przez zespół
  • Wysłane i odebrane wiadomości SMS
  • Planowanie nowych połączeń
  • Możliwy podgląd koszyków zakupowych z Twoich marketplace
www.helpdesk.magico.pro
Karta kontaktu i historii
Dlaczego helpdesk.magico?

Najważniejsze funkcje helpdesk.magico

Alert o połączeniu

Migające powiadomienie o nowym połączeniu w panelu konsultanta

Wysyłka SMS

Wysyłanie i odbieranie SMSów poprez aplikację przeglądarkową

Pełna historia

Historia połączeń, czasu rozmów, komentarzy i smsów.

Kolejka połączeń

Automatyczna kolejka połączeń na podstawie nieodebranych telefonów.

Integracja z www

Umieszczanie w kolejce telefonów pozostawionych w sekcjach kontaktowych i call pluginach.

Integracja e-commerce

Możliwe wyświetlanie koszyków zakupowych z Twoich marketplace

Helpdesk.magico pomoc w pracy call center
helpdesk.magico podgląd historii w aplikacji mobilnej
kontrola pracy konsultanta
SVG

Zwiększ Efektywność Swojego Call Center

  • 1

    Jednocześnie na komputerze i smartfonie!

    System helpdesk.magico posiada dedykowaną aplikację mobilną na telefony z systemem Android, która zapewnia synchronizację w czasie rzeczywistym z panelem konsultanta w przeglądarce.

  • 2

    Bez dodatkowych sprzętów!

    Aby korzystać z systemu helpdesk.magico nie potrzebujesz zaawansowanego sprzętu. Wystarczy pobrać naszą aplikację na telefon z Androidem.

Jesteś gotowy by odkryć helpdesk.magico?

Aplikacja mobilna helpdesk.magico jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które chcą usprawnić telefoniczną obsługę klienta. Automatycznie przesyła dane o połączeniach z telefonu do panelu w przeglądarce, umożliwiając konsultantom natychmiastowy dostęp do aktualnych informacji. Konsultant może w każdej chwili sprawdzić zapis odebranych i nieodebranych połączeń, komentarzy oraz notatek pozostawionych przez zespół dla danego kontaktu.

Image Description
www.htmlstream.com/front/
Aplikacja Helpdesk magico w wersji przeglądarkowej

Poznaj helpdesk.magico

Masz pytanie?

Koszt wdrożenia helpdesk.magico zależy od indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Niestety, nie jesteśmy w stanie określić dokładnych kosztów przed opracowaniem briefu, ustaleniem zakresu pracy oraz przeprowadzeniem małego audytu obecnego stanu.

helpdesk.magico to zaawansowane oprogramowanie do obsługi call center opartego na systemie Android, które może współpracować z innymi naszymi programami do zarządzania pracownikami, urlopami i innymi obszarami działalności firmy. Wszystkie te systemy działają razem, aby zwiększyć wydajność Twojego zespołu i zautomatyzować pracę w firmie.

Koszty zależą od aktywowanych funkcji oraz wybranego planu. Aby uzyskać dokładną wycenę, skontaktuj się z nami i wspólnie określimy wymagania Twojej firmy, co pozwoli na dostosowanie oprogramowania do Twoich potrzeb i budżetu.
Tak. Aplikacja helpdesk.magico swoje działanie opera o interfejsy API. Dane wejściowe mogą pochodzić z różnych źródeł. Zarówno od naszej aplikacji na androidzie, wtyczki na stronie internetowej czy oprogramowania call center opartego o technologię VoIP. Indywidualną kwestią pozostaje integracja z wybranym przez Ciebie operatorem lub oprogramowaniem.
Jeśli na liście funkcji helpdesk.magico nie znalazłeś tych, których potrzebujesz, skontaktuj się z nami! Jesteśmy elastyczni i otwarci na dostosowanie naszego oprogramowania do specyficznych wymagań Twojej firmy. Nasz zespół programistów może opracować i wdrożyć dodatkowe funkcje zgodnie z Twoimi potrzebami.

Razem przeanalizujemy Twoje wymagania, przygotujemy brief i zaproponujemy rozwiązania dostosowane do Twoich oczekiwań. Chcemy, aby helpdesk.magico w pełni wspierał Twoje cele biznesowe i usprawniał obsługę klienta w Twojej firmie.
Tak, helpdesk.magico posiada API, które umożliwia integrację z innymi systemami i aplikacjami. Dzięki naszemu API, możesz łatwo połączyć helpdesk.magico z istniejącymi narzędziami, które używasz w swojej firmie, co pozwala na płynną wymianę danych i automatyzację procesów. Pracujemy w standardzie REST API.