delivery.magico - aplikacja do obsługi zamówień z dostawą

Monitoruj zamówienia z dowozem i kontroluj kierowców w Twojej restauracji.

Co potrafi delivery.magico?

Delivery.magico to aplikacja, która pomaga zarządzać dostawami posiłków na wynos oraz monitorować pracę kierowców w Twojej firmie.

Doskonale wiemy, że szybka i dokładna obsługa zamówień z dowozem może zwiększyć ilość i skrócić czas dostaw, a co za tym idzie zwiększy zysk firmy. Dlatego stworzyliśmy narzędzie, które usprawni proces dowozu dań z restauracji do klienta, a także pomoże Ci optymalizować pracę kierowców.

System zintegrowany z programem sprzedażowym w Twojej restauracji

Logo Logo Logo

Dzięki API możemy zintegrować delivery.magico z programem gastronomicznym w Twojej restauracji. Umożliwia to odczyt i synchronizację danych oraz automatyzację procesów.

Integracja pozwala na bieżące aktualizowanie statusów zamówień oraz usprawnia zarządzanie logistyką dostaw. Dzięki temu szybciej dostarczysz ciepły posiłek do klienta

Poznaj ekosystem delivery.magico
Image Description

Zainteresowała Cię nasza aplikacja?

Jak działa delivery.magico?

  • 1

    Przyjmij zamówienie od klienta

    Po złożeniu zamówienia przez klienta, delivery.magico automatycznie przyjmuje je do systemu.

  • 2

    Przypisz dostawę do kierowcy

    Kierowca zostaje przypisany do zamówienia na podstawie określonych kryteriów, takich jak lokalizacja, priorytet dostawy czy dostępność pojazdu.

  • 3

    Śledź status dostawy

    Dzięki zintegrowanemu systemowi, możesz na bieżąco śledzić lokalizację kierowcy oraz status dostawy.

Image Description
Image Description

  • 4

    Poinformuj klienta, że zaraz u niego będziesz

    Delivery.magico wysyła automatycznie SMS do klientów na temat statusu dostawy.

  • 5

    Dostarcz zamówienie na czas

    Kierowca dostarcza zamówienie do klienta zgodnie z ustalonym harmonogramem.

  • 6

    Analizuj dane i podejmuj odpowiednie decyzje

    Delivery.magico automatycznie generuje raporty, które pozwalają na bieżąco analizować dane i podejmować odpowiednie decyzje.

Kluczowe funkcje w delivery.magico

Image Description
Image Description
Image Description
Image Description
Image Description
Image Description
"Skorzystanie z delivery.magico było strzałem w dziesiątkę dla naszej firmy. System pozwala śledzić status każdego zamówienia i dostarczać posiłki zawsze na czas. Polecam każdemu, kto szuka efektywnego rozwiązania logistycznego oraz podnieść jakość obsługi klienta."
Image Description
Image Description

Śledź, zarządzaj, dostarczaj – z delivery.magico!

Delivery.magico nie wpływa na działanie oprogramowania restauracji. Zamówienia pobierane są w czasie rzeczywistym w momencie otwarcia rachunku typu "Na wynos z dowozem". Wyświetlane wraz z mapą na specjalnie przygotowanym ekranie, pozwalają kierowcy w szybki sposób zapoznać się z oczekującymi zamówieniami. System wyświetla informacje o rachunkach wraz z: czasem od otwarcia rachunku, adresem dostawy zamówienia, numerem telefonu klienta, listą pozycji na rachunku, kwotą i formą płatności.
Planowanie trasy kierowcy wraz z możliwością zmiany kolejności dostawy posiłków to jedna z kluczowych funkcji delivery.magico. Został dla niej przygotowanym specjalny widok obsługiwany przez aplikację webową na ekranie dotykowym. Monitor osadzony jest w miejscu gdzie pakowane i kolejkowane są zamówienia na wynos. Z założenia powinien być obsługiwany przez lidera, szefa sali lub kierowcę. Dzięki chronologicznie ułożonym zamówieniom, wyświetlonym czasom dostawy i lokalizacji na mapie można bardzo szybko ułożyć trasę dostawy. System oblicza jej długość oraz przybliżony czas przejazdu.
Aplikacja dostaw jedzenia obsługuje wiele kierowców. Rozpoczynając trasę operator wybiera pojazd lub kierowcę, który realizuje zamówienie. Dzięki temu w systemie zapisywana jest informacja o tym kto i jakim pojazdem dostarcza dane zamówienie. W trakcie dostawy pracownicy lokalu lub restauracji widzą na jakim etapie dostawy są konkretne zamówienia, oraz które z nich pozostały jeszcze w samochodzie do dostarczenia. Pozwala to dużo lepiej organizować pracę kuchni. Sprawny kurzach, który potrafi czuwać nad lokalizacją kierowcy może przygotować posiłki tak, aby nie czekały zbyt długo na kierowcę, a były zawsze świeże i ciepłe, przygotowane tuż przed jego powrotem. System pozwala również optymalnie zaplanować przygotowanie zamówień. Jeśli istnieją w systemie dwa zamówienia o bardzo zbliżonej lokalizacji i niedługim odstępie czasu - Kucharz może przygotować je razem, aby kierowcy zabrali je w ramach jednej trasy.
Aplikacja apk możliwa do zainstalowania na dowolnym urządzeniu z systemem Android. Po przypisaniu trasy, wyświetla kierowcy punkty, we wcześniej ułożonej kolejności. System zawiera informacje wraz z adresem, szczegółami zamówienia, kwotą, formą płatności oraz numerem telefonu klienta. Posiada możliwość szybkiego uruchomienia nawigacji w Mapach Google oraz wykonania telefonu bezpośrednio z naszego urządzenia. W połączeniu z zestawem głośnomówiącym samochodu może całkowicie zastąpić oddzielny telefon kierowcy. Dodatkowo wyświetla panel z zamówieniami czekającymi na dostawę w lokalu.
Po dostarczeniu zamówienia i powrocie do samochodu, kierowca oznacza zamówienie jako gotowe. Wpis znika z tabletu kierowcy, a na ekranie dostaw w restauracji zamówienie zostaje oznaczone notatką DOSTARCZONE. Dzięki temu obsługa w lokalu ma wiedzę, kiedy kierowca jest w trasie, które zamówienia już dostarczył lub czy wraca właśnie do firmy.
Przy wyjeździe z firmy system automatycznie wysyła wiadomości SMS do klientów. Ich treść możemy konfigurować dowolnie. Przykładowa treść SMS: "Twoje zamówienie właśnie wyruszyło w drogę do Ciebie. Forma płatności: gotówka, kwota 75.50 zł. Życzymy smacznego!". Wiadomości wysyłane są poprzez specjalny interfejs API zintegrowany z usługą wybranego operatora. Wyświetlane są w skrzynce odbiorczej wraz z podpisem restauracji. Podobnie jak wiadomości sms od banków lub firm kurierskich.
Ekran dostaw w restauracji na żywo wskazuje aktualną pozycję kierowców. Informacje o aktualnych współrzędnych przesyłane są przez aplikację kierowcy zainstalowaną na tablecie.
Statystyki dostaw, średni czas dostawy, suma ilości tras i ilości zamówień. Podsumowanie finansów z podziałem na formy płatności. Informacje te mogą przez sprawnego managera zostać wykorzystane w planowaniu kolejnych działań marketingowych. Pozwalają wzmocnić rejony miasta, z których przyjmujemy mniejsze ilości zamówień. Analiza czasu i tras pozwala optymalizować i polepszać procesy pracy przy przyjmowaniu, realizacji i dostawie zamówień.