Znaki specjalne w meta tytułach i meta opisach

Image Description
Bartłomiej Banaczyk
9 marca 2018
Share:

Podczas większości naszych działań i pracy nad pozycją naszej strony w wynikach wyszukiwania skupiamy się przede wszystkim na merytorycznej treści witryny i meta tagów. Oczywiście tak powinno być - Google od długiego czasu prowadzi politykę dobrego contentu, i to on obecnie jest najważniejszy w naszej witrynie. Zapominamy jednak często o przekazie marketingowym naszych wyników w SERP-ie. Jeśli jesteśmy wysoko warto pomyśleć nad tym jak wyróżnić się spośród innych witryn wyświetlających się w wynikach wyszukiwania. 

Jednym ze sposobów na wyróżnienie swoich linków w wynikach wyszukiwania jest zabawienie się ich wyglądem. Można zrobić to standardowymi znakami specjalnymi jak myślniki, podkreślniki, wykrzykniki itd. Można jednak spróbować użyć również inne znaki czy ikonki.

Poniżej przedstawiamy listę 1046 znaków specjalnych, które możesz użyć w meta tytułach i meta opisach. Jeśli chcesz wykorzystać jeden z nich - wystarczy go skopiować i wkleić do Twojego okienka meta-title lub meta-description.

⦿
۩ ۞ ۩

Potrzebujesz stronę świetnie przygotowaną do SEO?

Chętnie porozmawiamy o Twoim pomyśle

+48 609 589 930

Czy to na pewno zadziała?

Niestety nie. Nieodkryte są tajemnice Google. Nie zawsze znaki specjalne wyświetlą się w wynikach wyszukiwania. Od czego to zależy? Nie wiadomo. Z pewnością duże natężenie znaków w meta-tytule może skłaniać robota Google do decyzji o ich całkowitym odrzuceniu.

O autorze

Image Description

Bartłomiej Banaczyk